Nu du

Hej hej.
Sitter nu pa ett internet cafe i London och har massor att beratta.
Igar var jag pa Harrods som ar ett jatte varuhus med endast designerklader och skor men det ar 7 vaningar med olika grejer. Finns allt fran smycken till vaskor, fran soffor till kristallkronor som kostar omkring en miljon. Dom har verkligen allt och pa en vaning har dom ett vinterlandskap sa man kan kopa julklappar och massa grejer, like julkulor och candycans. har shoppat massor med grejer
Men lovisa jag har inte hittat nagra vita converse an men jag ska titta nar jag kommer till Edinburgh ist.

Jag ska forsoka komma till en dator sa jag kan lagga in bilderna jag har tagit. for det kan jag inte nu.

Nu maste jag ga

Xoxo E <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Social ett tag? :D

2011-08-04 @ 20:43:51
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hoppas att du hittar några :D

Hoppas du har det jätte bra!<3

2011-08-07 @ 16:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0