Helgen som var

Hej gullungar!
Sitter hemma och är jätte trött...
Troligen så var det efter i fredags då vi var vakna ett antal timmar. Men hade kul iaf :)
Tack för i helgen Fatima, Erika, Evelina, Lotta och Emma.
Vill även tacka Fanny som lät oss sova i hennes soffa :)
Igår tillbringade jag hela dagen hos lilla mormor. Fick lära mig att baka rullrån. Biev väldigt goda och snygga (efter ett tag) ;) Kokade även lite knäck till julen, mums.
Idag har jag tillbringat dagen med Natali och vi spenderade dagen med att se på film. Vi hade Legally Blonde maraton typ.
Ikväll så ska jag börja skriva en affärsplan och ska även hitta på lite julklappar.

Puss  E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0