Packa,packa

Hallå bästisar :)
Håller just på att packa väskan till London. Och alltså det är så svårt att bestämma vad jag ska ha med mig och hur mkt jag ska ha med mig för jag ska ju trots allt shoppa när jag kommer till London men har ju ingen aning hur mkt det kommer bli. Tänk om jag kommer behöva en till väska sen när jag ska hem. Jag får lite smått panik här hemma. ;p
Men det fixar sig väl som alltid. :)

Men alltså det är först nu jag börjar fatta att jag kommer va i London om 4 dagar, shit!
Kommer bli så otroligt kul :D

Nu måste jag verkligen tömma kameran...

Men iaf när jag är i London och Skottland ska jag försöka blogga så mkt som möjligt så ni vet vad jag håller på med där borta :)

Detta är hur väskan är typ opackad nästan



See U ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0