Storumandagarna 2011


Hej hej som sagt igår var jag och mamma till Storuman för att titta på marknaden och gå på dansgalan där.
Så först:
Gårdagens inköp:

 Klänning 200:-

 Ring 99:-

Blev inte så mkt mera utan sparade pengarna till London ist.

Sedan var vi till Cilla's lägenhet och gjorde oss i ordning till middag. Så vi for på middag på hotell toppen där vi träffade på Måns Zelmerlöw.


Och jag är såå ledsen för den dåliga kvallan men hade inte med mig kameran så Sonny fick ta ett kort med sin mobil. Blev inte så bra men..
Till middag blev det Fläskfilé med pommes och bea. Var väldigt gott.

Av bar det sedan till cilla's lägenhet igen och fixade oss till kvällen som blev dansgalan i Storuman. Måns var nämligen där och skulle uppträda. Så i början av kvällen var jag med mamma och Camilla. När Niklas kom med sitt gäng var jag med dem tills Måns hade spelat färdigt. Då träffade jag Jenny och Cilla som hade det väldigt trevligt. Träffade även bl.a Lill Anton, Tomas och Emil. Var med dom tills det slutade vid 2. Sedan bar det av hemmåt, men jag tror inte vi var hemma förrän omkring 3. Var verkligen skönt att lägga sig i sängen när vi kom till lägenheten.

Här är lite kort på Måns som togs när vi var på galan.



 Tror det blev lite varmt där uppe





 Xoxo E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0