Intellektuell Intelligens

Sorry för den dåliga uppdateringen idag men jag har absolut inte haft någon tid över. För idag har jag varit med Natali och vi har varit och besiktat Mustangen, putsat ett fönster här hemma, lagat pizza, sett The Day After Tomorrow. Hade börjat se den tidigare men hann aldrig se den färdigt. Vi har varit och bokat biljetter till sista Harry Potter. Sedan ikväll har jag varit på ett möte med några datakillar och vi har suttit och pratat Intellektuell Intelligens om jag minns rätt. Det va jätte kul om jag få säga det själv. Fast man måste riktigt använda hjärnan om mann ska hinna med om vad dom snackar om. Vi tittade även på en video på en bil som kör sig själv som Google har utvecklat. Och så har jag även pratat med Daniel om min header och design på bloggen så han gav mig ett namn på en kille i skellefteå som kan hjälpa mig att göra de. Pratade också med Kristoffer om hur jag ska kunna verkligen lyckas med livet som bloggare. Alltså jätte sjysta (vet inte riktigt hur de stavas) killar. Dom kan verkligen hjälpa mig med allt.



Xoxo E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0