Dagens jobb

Idag har varit en ganska chil dag ändå, fast ändå inte.
Först så hade jag en två och enhalv timma lång uppsatsskrivning. Sedan blev det lunch. Vi fick sluta en timme tidigare vilket var bra.
Sedan ikväll efter middagen så kom farmor hit och skulle göra iordning i lokalen mittemot där hon ska sälja bort tyger mm. även lite loppis. Ni borde fara förbi en sväng. De har öppet hela veckan from imorgon.
Ikväll så har jag ganska mycket att göra, mycket läxa visade sig vara ;)
Så här mycket.



Sedan kom jag på att jag ej har visat er, jagh fick ett par örhängen och en ring av mamma från när hon flög ner till stockholm.





Jag får se, men har planerat att ha dem på företagsgalan tillsammans med ett halsband som jag ej köpt än.

Var ute och tog lite kort igår i dimman och man kan verkligen kalla den tät.








Oj nu kom jag ju på en grej till som jag höll på att glömma.
Idag så kom ett brev med min biljett till galan. Den såg ut så här:




Fick även min nya bok med posten. Fick den skickad direkt från en av författarna. från Karin Sandin. Gratis dessutom ;)



xx

Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0