Bc

Hej nu har jag nyss kommit hem från ett träningspass på body center. Känns riktigt bra att komma i gång med träningen igen. Har som varit lite lat under sommaren. Tidigare ikväll var Lovisa här och vi åt middag ihop. Det blev stekt kycklingfilé, sallad, smörstektsvamp och grilloumi.   Mums! 
Nu snart så kommer Natali hit och vi ska umgås lite. Får se om jag hinner fara och kratta på Hälsans Hus så jag få lite mer pengar ;)
Tror även ni ser att jag har en ny header. Vet att inte temat som passar ihop, men det är bara tillfälligt. Ska göra en ny sen med Lovisa.
Det är trots allt första headern jag och L har gjort ;p
Ne nu så kommer Nattis så jag ska va social med henne

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0