Bridesmaids

Hej :D

Har pracis kommit hem efter att varit på bio med Fatima och sett Bridesmaids, och allvarligt om du inte har sett den så borde du göra det. För det var absolut bästa filmen jag har sett i sommar :)

Sen idag  har jag varit på skolan, fast bara halva dagen. ;) Är ju trots allt inte riktigt frisk än :P
Sedan hann jag inte äta någon middag för att jag tog min medicin för sent så när jag fick äta fick jag lov att dra till bion. Så blev ingen middag för mig idag. Det är inte något jag rekomenderar för då blev det godis och dricka istället, och hur nyttigt är det liksom ;)

Aja men du borde fundera på det där med Bridesmaids ;)



Puss och kram, Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0