Garderobsrensning

Hej hej mina sköna
Jag och mamma håller precis på att rensa ur våra garderober, från alla sommar kläder och gamla kläder. Blir en hel del som slängs som man inte vill ha längre.
Sedan måste jag fara till Lovisa och hämta min grejor som jag lämnade hos henne från igår kväll. Sov nämligen hos henne. Och det börjar verka som att jag har smittat henne med halsfluss lr de jag hade förrut. Men men.
Snart ska jag ta en promenad med hundarna ut i höst vädret.

Alltså idag på skolan har det varit världens drygaste dag, jag trodde aldrig den skulle ta slut. Men tillslut så :)
Idag fick jag även min "nya" dator som jag ska ha med allt i skolan.

Nu blir det ut i regnet  Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0