Sista veckan

Jaha då är vi inne på sista veckan på skolan. Känns riktigt skönt :) Idag var det ändå ganska chill. Vi hade först engelska där vi gjorde typ en tipsrunda, sedan var det sista matteprovet, på lunchen fick vi se en film på biologin sedan på svenskan blev vi bjudna på fika av läraren på stenmans ^^ Känns riktigt nice. Så taggar inför Nationaldagen nu :p Ska ju verkligen fira att man är svensk ;p Så imorgon på dagen så ska jag vara och hjälpa till på barnens dag, får se hur vädret blir. Var planerat att jag skulle stå vid hoppborgen men man vet ju aldrig med detta vinterväder.
På torsdag så har vi idrott med betygssnack och sedan blir det fika igen med jag, Fatima, Anders och Lars ^^ Haha kul när man är två pers i klassen :p

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, känns som konstigt att inte ha något att göra..
Men känns ändå bra :) Kanske ska ta och bara chilla med en kopp te och en filt.

Ne jag tror jag gör de, vi hörs sen :) Kramis <3

Kommentarer
Postat av: emmab

uppdatera oftare!! jag måste ha något att läsa :)

2012-06-13 @ 22:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0