New

Hej hej :) Har haft en underbar dag idag. Har ju varit jätte fint väder. Och har även gjort om några kläder jag köpte igår. Har varit super kul att få exprimentera lite. :)
Resultatet får ni se snart. Såå, imorgon blir det att gratta Natali som fyller år. Och senare på kvällen åker jag till Lovisa i Ö-sund. Där blir det lite shopping och ska även mysa med henne. Vi ska gå ut på "date" och gå på bio. :) Älskar att va i stan när jag är ledig.
Igår va jag hemma hos André och några killar. Hade kul där. Vi såg på lite film och lyssna på musik och allmänt chilla. Så tack för den kvällen. Blev tyvär tvungen att gå hem vid 12. Träffade Robin på hemvägen, pratade lite med han och sedan blev det hem och sova.
Ne nu ska jag laga mat. Tror det blir taco. Mums ;)
Puss Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0