Mys

Hej bästisar, vänner, familj och okända! Ligger just nu bara framför tv:n och tittar på Hollywood Fruar, älskar dom bara helt enkelt. Ibland önskar jag att jag kommer bli hemmafru när jag blir stor ^^ Skulle va superkul :p

Tänkte försöka komma igång med Instagram men har inte blivit än. Men kanske ikväll borde va en bra tidpunkt. :)

Glömde ju att säga (tror jag) att jag träffade ju en awesome tjej i sthlm, Vivvi :)
Ni kan hitta hennes blogg här ---> ^^

Ne nu utgår jag :)

Mysis kramar till er <3 Kram

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Allttssåå viisst blir man lite avis på deras fabulösa liv? ;) hahah.

ÅÅÅ feett awesome hon verkar... ska kolla in henne. :O <3

2012-05-30 @ 23:45:59
URL: http://vivvifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0