Julshopping

God kväll :)
Idag har jag varit på skolan, första gången jag har varit med om blev det strömavbrott idag. Va ganska kul. Jag och Fatima va ganska snabba med att tända ljus i klässrummet vilket va jätte mysigt.
Nu ikväll har jag varit på US ett tag med mamma sedan nu håller vi på att leta efter ett kvitto till min telefon vilket inte funkar som den ska. Ska försöka hitta det tills imorgon.
Så imorgon bär det av till Umeå. Ska fara och julshoppa med min mormor och "morfar" lr Kalle som vi säger. Ska bli jätte härligt. Vi ska bo på Scandic Plaza, så om ni är i umeå imorgon kväll kan ni troligen hitta mig där, om vi inte är ute och äter middag.

Prata med mamma och pappa nu också så fick lite extra pengar till mig själv så jag slipper bli utan kläder denna månad, pga alla julklappar.

åå bara längtar att få gå i umeå i snön och få stor shoppa.
Jag älskar att shoppa! Japp nu så ska jag packa färdigt och sen i säng.

Har jag sagt att jag fick hem packet i förrgår? Kanske, kanske inte. Men iaf, fick hem ett litet packet till en av mina nära.

Ne, puss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0