The Studio

Hej har varit på The Studio idag och fotat mig. Var jätte kul. Fick både make up:en fixad och make-up-artister och de fixade även håret lite grann.
Sedan fick man en jätte trevlig fotograf som jobbade med mig även fast jag inte är så bra på att posa. Var väldigt kul. Efter man tagit alla kort så fick vi vänta ett tag och sedan sätta oss med "modell Petter". Haha var kul att titta på våra kort med honom. Han var så positiv mot oss, var verkligen pepp på vissa fina kort. Han sa va han tyckte iaf, det gillar jag. Aa så efter mycket om och men så resulterade det i 11 kort som nu ligger på datorn.
Finaste kortet som jag nog mest kommer använda är nog detta.



AA fler bilder kan jag lägga upp sedan.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0