Rollerblades

Hej hej! igår så fick jag hem mina nya rollerblades och hjälm som jag beställt. Va super kul! :)
En bild på de kommer väl upp så småning om. Idag har bara allmänt varit en jobbig dag. Bara varit trött och less hela dan, och dessutom är det bara regnigt väder med som också drar ner stämningen. Men det känns ändå skönt att äntligen få sommarlov nu efter imorgon. Så direkt efter jobbet imorn så drar vi till åsele för att spendera helgen där på marknaden. Sen får man se vad det blir efter det. Ska iaf sova ut ordentligt nu till veckan.

Ne, jag ska fortsätta och va osocial och trött och gå och hänga upp lite tvätt. Sen hörs vi väl mer sen

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0