Första dansgalan i år

Hej hej kära läsare.
Sorry för att jag inte uppdaterat på länge men det har helt enkelt inte funnits tid och möjlighet. Men iaf här sitter jag nu ute på altan i bara bikini och solar o tänkte att det passade bra att skriva ett litet inlägg nu. :)

Iaf denna långhelg har varit super. Först på torsdagen drog jag o L till ö-sund och shoppade loss. Räknade ut nu på efterhand att jag gjorde av med närmare 2000 kr, lite grejs fick man iaf. Där var vi tills lördag eftermiddag sedan blev det dansgalan på kvällen med massa folk. For dit med Fanny, Evvis och fannys kompis. Men sedan träffade jag några klasskompisar som jag börja hänga med så då försvann mina andra polare. Men iaf så blev det världsdans med alla. As kul, säger jag bara. Det måste vi göra om. Träffade även massa sjysta killar också ;)

Men jag har inga kort, från nått men kan ta kort på de kläder och accessoarer jag köpte.

Xoxo E <3

Kommentarer
Postat av: :)

när e nästa dansgala?:D

2011-06-19 @ 15:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0