Midsommar

Hej hej sorry att jag inte har kunnat skriva nått sen i torsdags. Men de är de att jag har varit uppe i fjälle och där har vi inte haft nå internet. Men nu sitter jag hemma i soffan igen. Ska snart titta på "från Lark Rise till Candleford". Tycker mkt om den serien. Men här kommer några bilder från i helgen.

Midsommar började med fika med släkt och vänner




Efter det blev det ut på fjället





På midsommardagen blev det folkrace


















Här har vi vinnaren i A-finalen



Kön till bilköpet



Och så idag ska jag prova att göra surfhår ifrån Cosmopolitan, vet att det ser konstigt ut men resultatet får ni se imorgon



Nu äre Från Lark Rise till Candleford så nu måste jag sluta

Xoxo E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0