Nätverkare

Hej kära läsare
Nu har jag precis läst ut Jeanette Gardner och Katarina Widoff's bok "Bli en skicklig nätverkare".
et var en väldigt givande bok, jag rekomenderar den starkt. Så idag har jag varit på Folkets Hus och jobbat igen. Var inte så kul men man får pengar för det iallafall. Sedan var jag ute och åt med mamma eftersom vi knappt hade en timme på oss innan Tomas Karlsson skulle komma hem till oss och skulle gå igenom mammas läxa som hon har på någon kurs hon håller på med.
Idag var jag även och lånade några nya böcker, bland annat "200 superläckra juicer & smoothies". Just nu så dricker både jag och mamma mycket smoothies för det är så otroligt gott som t. ex. till frukost.
Ett recept jag brukar göra är för 2 pers
1 dl turkisk yoghurt
1 dl grädde
1 dl kolsyrat vatten
1 dl bär

och så tillsätter man lite is. Sedan häller man allt i en mixer och mixrar tills det är flytande. Sedan häll upp i 2 stora glas. Toppa med lite bär och i med ett sugrör. Färdigt att mumsa på :)



Xoxo E <3

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Ta en chans i veckans blogg och få ca 500 (eller mer) garanterade besökare till din blogg! Puss

2011-06-14 @ 23:08:48
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om ett smycke från min webbshop http://shopbyalexandra.se <3

2011-06-15 @ 05:52:02
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0