Nymålat

Hej hej

Nu har man äntligen kommit hem från jobbet.
Idag har jag varit på förskolan igen och så blev det lunch med mamma på Stenmans. Vi satt ute i värmen och åt. De va jätte gott, jag tog en tacotallrik och mamma tog en pannini med kyckling, banan och jordnötter. Sedan blev det tbx till jobbet men som tur är så slutade jag efter ungefär en timme eftersom jag hade börjat en timme tidigare.
Nu har vi även fått altanräcket ny målat av några fina pojkar som ha varit här och kämpat hela dagen. Duktigt gjort :) Blev jätte fint.
Nu tror ja jag ska ta och göra mig något att äta hörs sen :)

Xoxo E <3



Fina gumman sover så sött i soffan <3 (gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0