Shit spöregn

Hej hej
Har varit as bra väder idag... tills det kom åska o spöregn o jag blev sjublöt xD

Började dan ganska chill med att duscha o titta lite på MTV Movie Awards 2011, sen så när jag precis är på väg ut med hundarna så smsar Lovisa/Olivia att vi har börjat så jag måste skynda iväg och hinner inte göra mig iordning eller nått. Så när jag väl kommer dit så säger dom ba "Skoja bara", inte kul hörni...
Aja sen så städa vi ur skåpet och fick lite rast så jag gick hem med grejerna o va ut med hundarna, sen kom Fatima till mig och vi kopierade mina jaktpapper för vi har prov idag. Sedan for vi på ica och köpte dricka, äpplen och lite bilar, mums. Det åt vi upp när vi kom tillbaka på skolan och såg Dumma Mig. Den filmen va för gullig.

och efter filmen slutade vi så jag for hem o sedan till mamma o hämta hundarna. Det var när jag var på väg hem med dom som det blev som en störtflod.

Men nu sitter jag här och har dragit av mig alla blöta kläder, ist på med mjukisbyxor.

Senare ikv blir det jaktexamensprov o sedan BC

Önska mig lycka till

Här kommer en bild hur jag såg ut när jag kom hem,   inte världens finaste alltså.



Xoxo E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0