Pite Havsbad

Hej hallå!
Förlt att jag inte har skrivit på ett tag. Men det har bara inte blivit med allt stoj av lovet, partyn, semester och galor. Jag kan ju börja med att i början av lovet var vi ned till Umeå fre-lör och firade Camilla som fyllde år. Sedan bar det av hemmåt till företagsgalan som var på lördag kväll.
Måste verkligen berömma hotellets personal som skötte allt så väl med god mat och underhållning.

I veckan som var så var jag hemma först på måndagen och var med Lovisa ett antal dagar. Sedan i fredags var jag hos Natali, vi hade Halloween fest med några tjejer. Vi såg på film och hade roligt.

På lördag morgon bar det sedan av till Piteå. Var planerat att vi skulle fara kring 6 men vi blev lite försenade så vi kom inte iväg förrän halv 9.
Vi hade ju även med oss hundarna så vi fick stanna några gånger och släppa ut dom.
När vi kom till Arvidsjaur så stannade vi där och åt en hamburgare. Ganska roligt att de har två frasses-ställen och sedan en sibylla mittemellan.
När vi kom till Piteå så åkte vi och hälsade på Eric som är ifrån usa. Det var första gången som jag träffade han men han var väldigt trevlig och gav goda råd. Kring 6 så åkte vi vidare mot Pite Havsbad där vi skulle bo. Det var roligt att ha med sig hundarna på hotellet. Var väldigt många som tyckte Vilma var så gullig och undrade om det var en valp.
Igår då vi sedan åkte hem var det JÄTTE dimmigt man såg absolut ingenting. Man såg ca 2 meter framför bilen vilket var lite läskigt.
Men men, vi tog oss hem.

Idag så har jag varit komp ledig. Har varit väldigt skönt. Har mest varigt hemma, utom ikväll då jag var på body center i ca 3 timmar.
Väldigt skönt.
Här kommer bilder från lovet.











Oj snacka om blek... xD












Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0