God morgon mina kära

Sorry för det väldigt korta inlägget igår men hade lite brottom med att se filmen. Så igår så var jag,  mamma och annette på Stenmans, och vet du vad som händer. Jo, Lasse Åberg kom in och tog en fika.
Sedan drog jag och morsan till mormor och där blev det ju såklart go' fika. Där satt vi ett bra tag och mamma fick ackupressur.
Sedan blev det till Natali, där blev jag bjuden på trerätters middag. Trevligt :)

Idag så har jag haft vanliga lektioner. Väntar på ett samtal från min chef, eftersom jag nu blivit utvald till  förste ambassadör för Vilhelmina för South Lapland.
Nu i eftermiddag blir det matteprov och sedan engelska. 
Nu ska jag plugga lite till provet.

xoxx

Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0