Svenska

Hej sitter just nu på skolan och har gjort färdigt svenskan. Inte så kul men nödvändigt. Sedan efter skolan blir det Lovisa och sedan body center. :)
Igår var jag hemma och bakade en kaka och gick på en powerwalk som råkade bli mitt i spöregnet. Va inte precis torr när jag kom hem.
Ska se om det blir en header idag eller imorgon. Men ska bli kul att få något nytt  :)
Kanske ska ta och satsa lite mer på att blogga nu :)
På torsdag drar jag iväg till umeå på shopping tur. Ska bli superkul. Ska bla. fara på manikyr och fixa till mina naglar.
ne vi hörs <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Armbandet finns allt kvar :) krama om

2011-09-20 @ 21:57:06
URL: http://maayliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0