Tbx

Hej hej, som ni kanske märkt har jag haft en liten bloggpaus nu. Men har som tappat suget för bloggandet lite. Men nu är jag tillbaka iaf. Hmm. jag har inte tagit så mycket bilder heller men lite av varje iaf.

Så tänkte börja med en liten genomgång av vaad jag gjort medans jag varit borta.

Här är lite bilder från fotokursen, mesta bilderna tog jag bara för att testa funktionerna på kameran.













Sedan var jag med Fatima & Erika på Stenmans och åt lunch en dag :P





Hade en söndagsbrunch med tjejerna :)
(Var först och storhandlade på lördagen)



(gjorde bla. egen pink lemonade :)





Hade en liten hemma-plugg kväll med lite olika grejer



Sedan var jag även och shoppade i umeå men det får ni se sen :)

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0