get back upon that horse

Ja.. Det verkar fortfarande inte funka med varken bilder eller mms. Så ja, jag vet inte vad jag ska göra. kanske starta upp en ny blogg tills det har fixat sig med den här. Ska fundera på saken.

Men iaf idag har jag jobbat igen och har varit riktigt lugnt med bara två barn. Sedan efter jobbet följde kollegan Kristina med hem och åt middag med jag och mamma. För tro de är ju som kompisar ^^
Så nu i kväll har jag äntligen tagit upp min löpning. Har ju varit sjuk så länge så har ju tappat all del av kondition man hade. Men känns bra att det funkar utan att min kropp ska strejka.

Ne men tänkte bara skriva en snabbis, nu in i duschen :)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0