1 juni och det snöar?!

Ja jag fattar egeentligen inte varförman över huvudtaget bor här uppe. Är det inte tänkt att det ska börja vara sommar i juni. Men nej inte de. Här uppe snöar det på som vanligt som vilken decemberdag som helst.
Jag blir verligen less på vädret ibland. Men tur som det är får man iaf ligga inne när det väl är sånt här väder. Är ju som sagt fortfarande sjuk :( Har troligen fått halsfluss så har fått börjat med penicillin idag. Inte trevligt men det hjälper ju.
Och nu när jag är sjuk som ni ser får jag ju mer tid att blogga ;) haha
Kom på att jag måste be mamma gå förbi på skolan och hämta mina matte böcker, har ju inte hunnit plugga något sedan i måndags. Får hoppas Fatima kan hjälpa henne :p
Ne nu ska jag mysa vidare i sängen
Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0