Ny blogg

Hej :) Sitter just nu och håller på att jobba med en ny blogg, mend det går väldigt trögt när man är ovan. Finns så mycket jag vill göra nu. Jag vill köpa mig en systemkamera, en bra, jag vill festa, jag vill fara och shoppa, jag vill gå ut, jag vill fara till stan, jag vill gå ut och äta, jag vill fixa mig en programerare som kan fixa mig en riktig hemsida som ser snygg ut, inte som en som ser ut som en treårings.

Ne jag blir less när man inte kan göra någonting. Man kan inte gå ut och göra något, inte vara med någon och inte äns hitta på ngot kul inne.
Är det någon vänlig själ som har något bra förslag på vad man kan göra. Ahh, blir galen här inne. Tror jag kommer flyga ut genom fönstret snart och gå lös på Vilhelmina.

Haha, jag tror faktiskt jag håller på bli de^^

Nej vi syns väl alla Monster där ute ;P Haha

Grrr

Kommentarer
Postat av: Vivvi

DU ÄR SÅ FORVER ALONE!!

hahaah get your as back here, STOCKHOLM!



du och dina drömmar.. ;)

2012-06-02 @ 19:37:26
URL: http://vivvifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0