Spakväll igår

Hej!
Tänkte börja med att säga att jag tillägnar detta inlägg till Emma som så väl ville att jag skulle skriva  ^^

Ja så var börjar jag. Jag har nu jobbat en vecka på biblioteket, vilket känns toppen, även om jag e lite trött ibland. SÅ om ni ser någon liten figur där bland hyllorna är det möjligt att det är jag ^^ Ja sen i fredags hade vi grannfest här på kyrkstan, vi grillade och åt gott. Sedan avrundades de hela kring kvart i nio för då började ju fotbollen som självklart alla måste se och hålla den svenska lagandan uppe :P hehe ja så jag såg de och sedan vet jag inte vad jag gjorde... Såg en film antagligen ^^ Ja hmm i lördags va jag till storuman och sedan till pappa där mina kusiner va och hälsade på hos farmor :P Va jätte härligt att se dom för vi hinner typ aldrig träffas vilket är synd. Men men, aa sen åkte jag ner till villis igen på söndagkväll efter jag kört lite fyrhjuling hos pappa :p då hade jag och mamma lite spakväll med ansiktsmask, manikyr och pedikyr och lite massage :) Väldigt härligt.

Idag, ja, har jag jobbat sen bara chillat hemma sedan dess. Vet att detta inlägg blev lite tråkigt utan bilder och allt men det känns verkligen när man är utan kamera. Måste ta och tvinga mamma och köpa en ny :P

Ne nu ska jag lägga mig och läsa och först förbereda mina kläder inför imorgon :) Det är ju viss klädstil på bibliotek, inte går det med vad som helst, men nästan ^^

Puss & Kram och god natt :)

Kommentarer
Postat av: emmab

hihi yay :D

2012-06-18 @ 23:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0