Dagens action

Hej hej :)
Vet att jag inte skrivit på ett tag och det verkar inte bli bättre. Har helt enkelt inte tid & engagemang.

Men iaf, idag har det varit en chill dag. Började dagen med att fara på skolan och ha ett träningspass där. Sedan pga. hemarbete så gick jag och Fatima hem till mig och åt lite glass, spelade spel och chillade mest. Kring 1 så gick vi tillbaka till skolan för att hämta några böcker vi glömt och vi skiljdes sedan. När jag kommit hem kom Lovisa förbi och vi satt och snackade ett tag. Och efter mycket om och men så lyckades jag övertyga henne att hon skulle följa med och äta på hotellet. Det var väldigt gott medans vi åt, men efteråt kändes det verkligen som att man ätit för mycket. Så jag och mamma tog bilen och hon släppte av mig hemma där jag fixade till mig lite.
Sedan drog jag iväg och träffade Johan, vi hade kul hemma hos honom och såg lite på The Simpsons och snackade lite. Men pga akut ärende till jobbet så drog vi efter ett tag. Var iaf trevligt :)
Och nu är jag hemma igen och ska mysa lite här hemma med mamma.

Får se sedan vad det blir imorn. Ska troligtvis va med Fatima.

Ne nu går jag

Puss & Kram //Erika<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0