Ombyggnation

Haha ja jag säger de. Jag och mina väldigt regelbundna inlägg. ^^
Men iaf, såå, vad har hänt sedan sist...
Ja du, jag har varit och hälsat på David, fått fylle samtal från inte en utan flera personer, shoppat, gått skola, fixat till mitt rum uppe i fjället lite till (är än inte färdig),sett film, hälsat på Robin, varit med Fatima, Lovisa & Natali, haft underbara dagar i solen, kört skoter, ja man kan säga en hel del om man tänker efter.

Men nu ikväll så är det bara en mysig hemmakväll, läser lite tidningar, ska beställa hem lite kläder och så. Tror också jag ska städa ur mina garderober lite och slänga lite kläder, måste ju få plats med nya ;P

Här är lite bilder iaf

1:a rummet





(Här kommer det stå ett smink bord snart)





2:a rummet







1:a igen ^^





Och så fick jag hem dessa tidningar idag :)



Ja, nu återgår jag till min läsning :)

Vi hörs ;)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0